Meteen naar de inhoud

Reparatie melden

Voor onderstaande reparatieverzoeken kunt u rechtstreeks contact opnemen met de installateur/aannemer.

Heeft u problemen met de afvoer? Loopt de afvoer niet goed door of hangt er een rioollucht? Dan is er mogelijk sprake van een verstopping in uw woning of in de algemene ruimte. Bel dan direct met het ontstoppingsbedrijf via 0318-731304.

Let op: is de verstopping veroorzaakt door verkeerd gebruik van de riolering? Dan zijn de kosten voor uzelf.

Melding bij liftstoring (bij de lift vindt u de naam van de leverancier die u kunt bellen).

Skylift b.v.: 0318 – 261498
H & K Liften: 03434 – 476800

U kunt direct zelf contact opnemen met de installateur voor de storing aan uw verwarming of ventilatiesysteem.

  • Is Breman uw installateur, neem dan contact op via het telefoonnummer 0318- 731300
  • Als Feenstra uw installateur is dan kunt u contact opnemen via het telefoonnummer 0318- 731301
Online reparatieverzoek

Een reparatieverzoek kunt u ook online aan ons doorgeven. U ontvangt per e-mail een bevestiging en wij nemen telefonisch contact met u op om een afspraak te maken.

Spoed

Zeer dringende reparaties graag telefonisch doorgeven op telefoonnummer 0318 – 557911. Dit kan 24 uur per dag. Buiten kantoortijd wordt u automatisch doorgeschakeld naar onze melddienst. Binnen een half uur na de melding hoort u welke maatregelen wij nemen. En binnen twee uur na uw melding proberen wij de reparatie uit te voeren. De volgende reparaties beoordelen wij in ieder geval als spoedeisend:

  • Ernstige waterlekkage
  • Gaslekkage
  • Geen verwarming in de winter
  • Inbraakschade, waardoor u uw woning niet meer kunt afsluiten
  • Algehele elektrastoringen
  • Liftstoringen

Natuurlijk is het goed met uw buren de situatie te bekijken en bespreken en in zo’n geval kan één van jullie de schade melden. Maar ook al ligt de oorzaak in de woning van uw buren, als u schade heeft in uw eigen woning, kunt u die altijd melden bij Veenvesters.