Reparatie melden

Is de afvoer verstopt?

Heeft u problemen met de afvoer? Loopt de afvoer niet goed door of hangt er een rioollucht? Dan is er mogelijk sprake van een verstopping in uw woning of in de algemene ruimte. Bel dan direct met het ontstoppingsbedrijf via (0318) 73 13 04.

Let op: is de verstopping veroorzaakt door verkeerd gebruik van de riolering? Dan zijn de kosten voor u.

Is er een liftstoring?

U kunt een reparatieverzoek indienen om te zien welke leverancier u moet bellen. Klik hier.

Storing aan de verwarming of geen warm water?

U kunt een reparatieverzoek indienen om te zien welke leverancier u moet bellen.

Reparatieverzoek indienen

Online reparatieverzoek

Een reparatieverzoek kunt u ook online aan ons doorgeven. U kunt zelf direct een afspraak inplannen. Anders nemen wij telefonisch contact met u op om een afspraak te maken. U ontvangt per e-mail een bevestiging.

Online reparatieverzoek

Spoed

Zeer dringende reparaties graag telefonisch doorgeven op telefoonnummer (0318) 55 79 11. Dit kan 24 uur per dag. Dit geldt in ieder geval voor:

  • Ernstige waterlekkage
  • Gaslekkage
  • Geen verwarming in de winter
  • Inbraakschade, waardoor u uw woning niet meer kunt afsluiten
  • Algehele elektrastoringen
  • Liftstoringen

Buiten kantoortijd wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Wij doen ons best om spoedmeldingen binnen twee uur op te lossen.

Veel gevraagd over Reparatie melden

Ik heb meerdere reparatieverzoeken. Hoe kan ik deze het beste melden?

Algemeen

U kunt dit het beste online doorgeven via het contactformulier. Zet bij het onderwerp: "Vraag over Onderhoud". 

Ik heb een technisch gebrek in mijn woning. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Geef dit door via een reparatieverzoek: Reparatieverzoek indienen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op: contactformulier.

Wat is de status van mijn reparatieverzoek?

Algemeen

Voor vragen over een lopend reparatieverzoek kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij informeren u dan over de verwachte planning. 

Ik heb een afspraak, maar er is nog niemand. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wat vervelend dat de medewerker er (nog) niet is. Neem contact met ons op via 0318 55 79 11

Hoe meld ik een reparatieverzoek dat onder garantie valt?

Algemeen

U kunt dit melden via het contactformulier. Wij zorgen dan dat dit bij de juiste leverancier komt.

Ik heb een afspraak staan voor een reparatie, maar ik ben verhinderd. Wat nu?

Algemeen

Laat het ons zo snel mogelijk weten. U kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0318 55 79 11. Wij plannen dan een nieuwe afspraak met u in. Heeft u een afspraak met een van onze leveranciers? Neem dan rechtstreeks contact op met dat bedrijf.

Wat is een reparatieverzoek en waar meld ik dat?

Algemeen

Een reparatieverzoek is een melding van een gebrek of een storing in uw woning. U kunt uw reparatieverzoek op 2 manieren melden. 

1. U kunt online uw Reparatie melden. U kunt uw reparatieverzoek op elk moment doen. Dit kan met uw Mijn Veenvesters of log in met uw postcode en huisnummer. 
2. Via telefoon: (0318) 55 79 11. U bereikt ons tussen 8.00 uur - 16.30 uur. Voor noodgevallen belt u (0318) 55 79 11. Dat kan ook buiten onze openingstijden. Wij verbinden u dan door met een speciale noodnummer.

Mijn afzuigkap is stuk/doet het niet meer, waar kan ik dit melden?

Algemeen

Is de afzuigkap van ons, dan kunt u hiervoor een Reparatieverzoek indienen. Als de afzuigkap van uzelf is, of als u deze van een vorige huurder heeft overgenomen, dan bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhoud (of de kosten hiervoor).