Reparatie melden
Is er een liftstoring?
U kunt een reparatieverzoek indienen om te zien welke leverancier u moet bellen. Klik hier.
Storing aan de verwarming of geen warm water?
U kunt een reparatieverzoek indienen om te zien welke leverancier u moet bellen.
Online reparatieverzoek
Een reparatieverzoek kunt u ook online aan ons doorgeven. U kunt zelf direct een afspraak inplannen. Anders nemen wij telefonisch contact met u op om een afspraak te maken. U ontvangt per e-mail een bevestiging.
Spoed
Zeer dringende reparaties graag telefonisch doorgeven op telefoonnummer (0318) 55 79 11. Dit kan 24 uur per dag. Dit geldt in ieder geval voor:
- Ernstige waterlekkage
- Gaslekkage
- Geen verwarming in de winter
- Inbraakschade, waardoor u uw woning niet meer kunt afsluiten
- Algehele elektrastoringen
- Liftstoringen
Buiten kantoortijd wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Wij doen ons best om spoedmeldingen binnen twee uur op te lossen.