Reparatie melden
Is er een liftstoring?
U kunt een reparatieverzoek indienen om te zien welke leverancier u moet bellen. Klik hier.
Storing aan de verwarming of geen warm water?
U kunt een reparatieverzoek indienen om te zien welke leverancier u moet bellen.
Online reparatieverzoek
Een reparatieverzoek kunt u ook online aan ons doorgeven. U kunt zelf direct een afspraak inplannen. Anders nemen wij telefonisch contact met u op om een afspraak te maken. U ontvangt per e-mail een bevestiging.
Spoed
Zeer dringende reparaties graag telefonisch doorgeven op telefoonnummer (0318) 55 79 11. Dit kan 24 uur per dag. Dit geldt in ieder geval voor:
- Ernstige waterlekkage
- Gaslekkage
- Geen verwarming in de winter
- Inbraakschade, waardoor u uw woning niet meer kunt afsluiten
- Algehele elektrastoringen
- Liftstoringen
Buiten kantoortijd wordt u doorgeschakeld naar onze meldkamer. Wij doen ons best om spoedmeldingen binnen twee uur op te lossen.
Veel gevraagd over Reparatie melden
Ik heb meerdere reparatieverzoeken. Hoe kan ik deze het beste melden?
Algemeen
U kunt dit het beste online doorgeven via het contactformulier.
Zou ik een overzicht kunnen krijgen van mijn ingediende reparatieverzoeken?
Algemeen
U kunt uw ingediende reparatieverzoeken eenvoudig terugvinden via Mijn Veenvesters.
Wat moet ik doen als mijn raam lekt of er vocht tussen het dubbel glas zit?
Algemeen
U kunt online een reparatieverzoek indienen: Reparatieverzoek indienen. Het is handig om een foto van het probleem bij te voegen, zodat we een beter beeld krijgen van de situatie en u sneller kunnen helpen.
Mijn zonnescherm gaat automatisch open en dicht, dit wil ik niet, wat nu?
Algemeen
Werkt uw zonnescherm niet goed? Dien dan eenvoudig een reparatieverzoek in.
Ik heb een technisch gebrek in mijn woning. Waar kan ik dit melden?
Algemeen
Geef dit door via een reparatieverzoek: Reparatieverzoek indienen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op: contactformulier.
Wat is de status van mijn reparatieverzoek?
Algemeen
Voor vragen over een lopend reparatieverzoek kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij informeren u dan over de verwachte planning.
Ik heb een afspraak, maar er is nog niemand. Wat kan ik doen?
Algemeen
Wat vervelend dat de medewerker er (nog) niet is. Neem contact met ons op via 0318 55 79 11.
Hoe meld ik een reparatieverzoek dat onder garantie valt?
Algemeen
U kunt dit melden via het contactformulier. Wij zorgen dan dat dit bij de juiste leverancier komt.
Ik heb een afspraak staan voor een reparatie, maar ik ben verhinderd. Wat nu?
Algemeen
Laat het ons zo snel mogelijk weten. U kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0318 55 79 11. Wij plannen dan een nieuwe afspraak met u in. Heeft u een afspraak met een van onze leveranciers? Neem dan rechtstreeks contact op met dat bedrijf.
Wat is een reparatieverzoek en waar meld ik dat?
Algemeen
Een reparatieverzoek is een melding van een gebrek of een storing in uw woning. U kunt uw reparatieverzoek op 2 manieren melden.
1. U kunt online uw reparatie indienen. U kunt uw reparatieverzoek op elk moment doen. Dit kan met uw Mijn Veenvesters of log in met uw postcode en huisnummer.
2. Via telefoon: 0318 55 79 11. U bereikt ons tussen 08.00 uur - 16.30 uur. Voor noodgevallen belt u 0318 55 79 11. Dat kan ook buiten onze openingstijden. Wij verbinden u dan door met een speciale noodnummer.
Mijn afzuigkap is stuk/doet het niet meer, waar kan ik dit melden?
Algemeen
Is de afzuigkap van ons, dan kunt u hiervoor een Reparatieverzoek indienen. Als de afzuigkap van uzelf is, of als u deze van een vorige huurder heeft overgenomen, dan bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhoud (of de kosten hiervoor).
De algemene toegangsdeur gaat moeilijk open, kan de deurdranger worden afgesteld?
Algemeen
Gaat de algemene toegangsdeur van uw complex moeilijk/zwaar open? Dan kunt u het beste even telefonisch contact openemen. Ons telefoonnummer is 0318 55 79 11.
Ik heb een lekkage gehad waardoor mijn stucwerk afbrokkelt, wat moet ik doen?
Algemeen
Als uw stucwerk is gaan afbrokkelen als gevolg van een lekkage, adviseren wij u om hier foto’s van te maken. U kunt deze foto’s sturen naar info@veenvesters.nl. Na ontvangst beoordelen wij de situatie en geven wij u zo snel mogelijk een terugkoppeling.
Het rolgordijn van mijn dakkapel is defect, wie vervangt deze?
Algemeen
Als huurder bent u zelf verantwoordelijk voor het vervangen van het rolgordijn. Wij vervangen deze niet voor u.
Ik heb de hoofdkraan/hendel dichtgedraaid van mijn waterleiding en nu kan die niet meer open. Wat moet ik doen?
Algemeen
Neem hiervoor contact op met Vitens, het storingsnummer is 0800-0359 (gratis).
Mijn putje is vies, vervangen jullie deze?
Algemeen
Nee, als het putje kapot is, vervangen wij het. Is het alleen vies, dan moet u het zelf schoonmaken. In dat geval wordt het niet vervangen.
De deurdranger van mijn voordeur is defect, wat moet ik doen?
Algemeen
Krijgt u de voordeur niet open omdat de deur te zwaar is door een defecte deurdranger? Dan kunt u het beste even telefonisch contact openemen. Ons telefoonnummer is 0318 55 79 11.