Ik heb mijn huur via iDEAL betaald. Hoe kan ik zien dat jullie mijn betaling hebben ontvangen?
Algemeen
Als u inlogt op Mijn Mijn Veenvesters kunt u zien of een betaling verwerkt is.
Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen over betalen via iDEAL.
Als u inlogt op Mijn Mijn Veenvesters kunt u zien of een betaling verwerkt is.
Het kan zijn dat u tijdens de betaling op de knop 'vorige' hebt geklikt. Dan wordt de betaling gestopt. Na 30 minuten kunt u de betaling opnieuw doen.
U heeft twee opties:
1. U kunt het bedrag overmaken op het bankrekeningnummer van Woningstichting Veenvesters: NL24 RABO 03 6519 4050. Voeg in de omschrijving ook uw huurdernummer toe.
2. Bel met de afdeling huurincasso. U ontvangt dan een iDEAL Betaallink, waar u direct mee kunt betalen.
Ja, dit kan via uw account op Mijn Veenvesters.
U kunt deze hier aanvragen: contactformulier. U ontvangt dan via de mail een betaallink om te betalen.