Betalen via iDEAL

Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen over betalen via iDEAL.

Veel gevraagd over Betalen via iDEAL

Ik heb mijn huur via iDEAL betaald. Hoe kan ik zien dat jullie mijn betaling hebben ontvangen?

Algemeen

Als u inlogt op Mijn Mijn Veenvesters kunt u zien of een betaling verwerkt is.

Het lukt mij niet de betaling te doen met iDEAL

Algemeen

Het kan zijn dat u tijdens de betaling op de knop 'vorige' hebt geklikt. Dan wordt de betaling gestopt. Na 30 minuten kunt u de betaling opnieuw doen.

Ik wil mijn huur via iDEAL betalen, maar er gaat iets mis. Wat moet ik doen?

Algemeen

U heeft twee opties:

1. U kunt het bedrag overmaken op het bankrekeningnummer van Woningstichting Veenvesters: NL24 RABO 03 6519 4050. Voeg in de omschrijving ook uw huurdernummer toe.

2. Bel met de afdeling huurincasso. U ontvangt dan een iDEAL Betaallink, waar u direct mee kunt betalen. 

Kan ik mijn huur via iDEAL betalen?

Algemeen

Ja, dit kan via uw account op Mijn Veenvesters

Kan ik een iDEAL betaallink krijgen voor het betalen van de huur of afrekening stook- en servicekosten?

Algemeen

U kunt deze hier aanvragen: contactformulier. U ontvangt dan via de mail een betaallink om te betalen.