Betalingsregeling

Als u om welke reden dan ook de huur niet kunt betalen, neem dan direct contact met ons op: 0318 55 79 11. We bekijken dan of een betalingsregeling mogelijk is. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. En we helpen u graag bij het vinden van een oplossing voor uw betalingsprobleem. Zo zorgen we ervoor dat de huurachterstand niet verder oploopt.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over een betalingsregeling.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

U mag dit 1 keer per jaar aanvragen. 

Ik heb een afrekening van mijn servicekosten ontvangen en ik moet bijbetalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling afsluiten?

Algemeen

U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. U kunt ons ook bellen via 0318 55 79 11 of u kunt langskomen op ons kantoor. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven.

Ik kan mijn servicekosten niet in één keer betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. U kunt ons ook bellen via 0318 55 79 11 of u kunt langskomen op ons kantoor. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven.

Ik kan mijn betalingsregeling niet meer nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als u een regeling met ons heeft afgesproken en het lukt niet meer om deze te betalen, is dit erg vervelend. Neem dan direct contact met ons op. We kijken dan samen wat er mogelijk is om dit op te lossen. En hoe we de achterstand niet verder laten oplopen. U kunt ons bellen via 0318 557911 of een bericht sturen via het contactformulier op de website.

Ik kan mijn huur of een andere rekening niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Soms kan er iets in uw persoonlijke situatie veranderen, waardoor u de huur of een andere rekening van Veenvesters niet op tijd kunt betalen. Neem dan gelijk contact met ons op. Wij denken graag met u mee voor een oplossing. Misschien is een betalingsregeling voor u mogelijk. Of kunnen wij u helpen met het aanmelden bij het budgetloket van de gemeente Veenendaal. Wacht niet tot de achterstand groter wordt, maar bel of e-mail ons zo snel mogelijk. Dit kan via 0318 557911 of via het contactformulier op de website.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

U moet de betalingsregeling zelf aan ons overmaken. Volgens de wet mogen wij alleen de huur incasseren. 

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Maximaal 6 termijnen. Een betalingsregeling mag uit maximaal 6 termijnen bestaan. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons via 0318 55 79 11.