Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?
Algemeen
U mag dit 1 keer per jaar aanvragen.
Op maandag is het extra druk aan de telefoon. Ook op de andere dagen in de ochtend. Heeft uw vraag geen spoed? Bel dan in de middag of vul het contactformulier in.
Als u om welke reden dan ook de huur niet kunt betalen, neem dan direct contact met ons op: 0318 55 79 11. We bekijken dan of een betalingsregeling mogelijk is. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. En we helpen u graag bij het vinden van een oplossing voor uw betalingsprobleem. Zo zorgen we ervoor dat de huurachterstand niet verder oploopt.
Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over een betalingsregeling.
U mag dit 1 keer per jaar aanvragen.
U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven. Dit hoort u dan van ons.
U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven. Dit hoort u dan van ons.
Laat dit direct aan ons weten. Wij kijken dan met u naar de mogelijkheden. U kunt dit doorgeven via het cotactformulier op de website of bel naar 0318 557911.
U kunt dit online aanvragen via Aanvragen betalingsregeling. Wij beoordelen dat of u dit kunt krijgen.
Voor meer hulp en ondersteuning kunt u terecht bij:
U kunt contact opnemen met De Belastingdienst om te kijken op welke toeslagen/tegemoetkomingen u recht heeft.
U moet de betalingsregeling zelf aan ons overmaken. Volgens de wet mogen wij alleen de huur incasseren.
Maximaal 6 termijnen.