Betalingsregeling

Als u om welke reden dan ook de huur niet kunt betalen, neem dan direct contact met ons op: 0318 55 79 11. We bekijken dan of een betalingsregeling mogelijk is. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. En we helpen u graag bij het vinden van een oplossing voor uw betalingsprobleem. Zo zorgen we ervoor dat de huurachterstand niet verder oploopt.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over een betalingsregeling.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

U mag dit 1 keer per jaar aanvragen. 

Welke termijnen van mijn betalingsregeling moet ik nog betalen?

Algemeen

Na het afsluiten van de betalingsregeling ontvangt u een brief met een overzicht van de complete rekening. Daar ziet u het bedrag wat open staat. Heeft u een Mijn Veenvesters account? Dan kunt u inloggen om uw betaaloverzicht te bekijken.

Is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen voor de huur van mijn garage?

Algemeen

Nee, voor de huur van garages bieden wij helaas geen betalingsregeling aan. Mocht u vragen hebben of hulp nodig hebben bij andere betalingsmogelijkheden, neem dan gerust contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik mijn betalingsregeling deze maand niet kan nakomen?

Algemeen

Neem telefonisch contact met ons op via 0318 55 79 11. Hoewel het meestal niet mogelijk is om een bestaande betalingsregeling aan te passen, denken we graag met u mee om samen een oplossing te vinden. Neem dus gerust contact op, zodat we kunnen bespreken wat er mogelijk is en hoe we u kunnen ondersteunen.

Ik heb moeite met het betalen van de huur. Wat kan ik doen?

Algemeen

Soms verandert er iets in uw persoonlijke situatie, waardoor u de huur of een andere rekening niet op tijd kunt betalen. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Wij denken graag met u mee over een oplossing. Misschien kunnen we een betalingsregeling met u afspreken. Ook kunnen we u helpen bij het aanmelden bij het budgetloket van de gemeente Veenendaal.

Wacht niet tot de achterstand groter wordt. Bel of mail ons direct. Hoe eerder u contact opneemt, hoe beter we u kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

U maakt de bedragen van de betalingsregeling zelf aan ons over of u kunt bij ons op kantoor pinnen. We kunnen alleen automatisch het maandelijkse huurbedrag incasseren, niet de betalingsregeling.

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Een betalingsregeling mag uit maximaal 6 termijnen bestaan. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons via 0318 55 79 11.

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor het betalen van mijn afrekening service- en stookkosten?

Algemeen

Kunt u het bedrag niet in één keer betalen? Neem dan contact met ons op of vraag online een betalingsregeling aan via: Betalingsregeling aanvragen.

Kan ik een betalingsregeling afspreken?

Algemeen

Dat hangt af van uw situatie. U kunt zelf een betalingsregeling aanvragen via deze link. Lukt dat niet of heeft u vragen? Neem dan contact met ons op.