Betalingsregeling

Als u om welke reden dan ook de huur niet kunt betalen, neem dan direct contact met ons op: 0318 55 79 11. We bekijken dan of een betalingsregeling mogelijk is. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden. En we helpen u graag bij het vinden van een oplossing voor uw betalingsprobleem. Zo zorgen we ervoor dat de huurachterstand niet verder oploopt.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over een betalingsregeling.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Hoe vaak mag ik een betalingsregeling aanvragen?

Algemeen

U mag dit 1 keer per jaar aanvragen. 

Ik heb een afrekening van mijn servicekosten ontvangen en ik moet bijbetalen. Kan ik hiervoor een betalingsregeling afsluiten?

Algemeen

U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven. Dit hoort u dan van ons. 

Ik kan mijn servicekosten niet in één keer betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt dit online aan ons doorgeven: Aanvragen betalingsregeling. Onze collega's bekijken dan of we u een betalingsregeling kunnen geven. Dit hoort u dan van ons. 

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Laat dit direct aan ons weten. Wij kijken dan met u naar de mogelijkheden. U kunt dit doorgeven via het cotactformulier op de website of bel naar 0318 557911. 

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

U kunt dit online aanvragen via Aanvragen betalingsregeling. Wij beoordelen dat of u dit kunt krijgen. 

Voor meer hulp en ondersteuning kunt u terecht bij:

U kunt contact opnemen met De Belastingdienst om te kijken op welke toeslagen/tegemoetkomingen u recht heeft. 

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

U moet de betalingsregeling zelf aan ons overmaken. Volgens de wet mogen wij alleen de huur incasseren. 

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Maximaal 6 termijnen.