Vraag, compliment of klacht

Veenvesters vindt goede dienstverlening heel belangrijk. Maar soms gaat er toch iets mis. Juist dan stellen wij het op prijs als u het ons laat weten. En natuurlijk ook als u tevreden bent. In alle gevallen horen we het graag van u.

Kortom: Heeft u een vraag, een compliment of een klacht? Laat van u horen. Zo kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren. Een vraag en een compliment kunt u doorgeven via ons contactformulier. Heeft u een klacht? Lees dan hier verder.

Wilt u meedenken met Veenvesters?
Bent u huurder van Veenvesters? En lijkt het u leuk om uw mening te geven over verschillende onderwerpen? Meld u dan aan voor het Digipanel.


Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over Klachten melden.

Veel gevraagd over Klacht melden

Ik heb een melding over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn wooncomplex. Waar meld ik dat?

Algemeen

Fijn dat u ons op de hoogte brengt van een melding rondom schoonmaakwerkzaamheden. U kunt hiervoor het contactformulier invullen. 

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Laat het ons weten. Samen proberen we dan om samen tot een oplossing te komen in een gesprek.

Vindt u dat uw klacht niet wordt opgelost? En blijven we verschillen van mening? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan De geschillencommissie of de Huurcommissie.

Ik wil graag contact opnemen met de Huurcommissie. Wat zijn de contactgegevens?

Algemeen

U kunt contact opnemen met de Huurcommissie als u het niet eens bent dat u klacht is afgewezen.

Klik hier voor de website van de Huurcommissie. 

Wat doet de Huurcommissie?

Algemeen

De Huurcommissie (ook wel Klachtenadviescommissie) is een onpartijdige organisatie voor de huurder en verhuurder. De organisatie voorkomt meningsverschillen, helpt oplossen of doet een officiële uitspraak als dat nodig is.

Klik hier voor de website van de Huurcommissie. 

Ik heb overlast door werkzaamheden in mijn straat. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Via deze link kunt u zien waar er werkzaamheden worden gedaan in Veenendaal. Als u overlast heeft, kunt u dit doorgeven aan de gemeente: Contact opnemen

Ik heb bezoek gehad van een medewerker of leverancier en voelde me hier niet prettig bij. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Wat vervelend. Wij horen graag van u wat er is gebeurd. U kunt contact opnemen met onze collega's via (0318) 55 79 11. Wij pakken dit met zorg op. 

Wilt u liever een vertrouwenspersoon spreken? Vraag dan naar Carla van Weijen. 

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Wat vervelend. Geef dit door aan onze collega's via het contactformulier.

We doen ons best uw klacht op te lossen. 

Ik heb een klacht over groot onderhoud in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt dit aangeven bij de projectleider of de wijkregisseur die bij dit project betrokken is.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Zodra wij uw klacht ontvangen, gaan we ermee aan de slag. Wij nemen binnen 4 werkdagen contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Soms vragen we u bij ons langs te komen voor een gesprek.

Samen proberen we tot een goede oplossing te komen. 

Ik ben niet tevreden over de dienstverlening. Wat nu?

Algemeen

Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of een medewerker. We doen ons best iedereen zo goed mogelijk te helpen. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan.

Wilt u een klacht indienen? Dan kunt u dit online aan ons doorgeven via klacht indienen. Binnen 10 werkdagen krijgt u een reactie van ons. 

Let op: met een klacht bedoelen we geen reparatieverzoek of overlast van buren.