Vraag, compliment of klacht

Veenvesters vindt goede dienstverlening heel belangrijk. Maar soms gaat er toch iets mis. Juist dan stellen wij het op prijs als u het ons laat weten. En natuurlijk ook als u tevreden bent. In alle gevallen horen we het graag van u.

Kortom: Heeft u een vraag, een compliment of een klacht? Laat van u horen. Zo kunnen we onze dienstverlening (blijven) verbeteren. Een vraag en een compliment kunt u doorgeven via ons contactformulier. Heeft u een klacht? Lees dan hier verder.

Wilt u meedenken met Veenvesters?
Bent u huurder van Veenvesters? En lijkt het u leuk om uw mening te geven over verschillende onderwerpen? Meld u dan aan voor het Digipanel.


Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over Klachten melden.

Veel gevraagd over Klacht melden

Waar kan ik een melding maken over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn wooncomplex?

Algemeen

Bedankt dat u ons informeert over de schoonmaakwerkzaamheden. U kunt uw melding doorgeven via het contactformulier. We zorgen ervoor dat uw bericht bij de juiste afdeling terechtkomt.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Laat het ons weten, dan proberen we samen tot een oplossing te komen in een gesprek.

Vindt u dat uw klacht niet wordt opgelost en blijven we van mening verschillen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie of de Huurcommissie.

Wat zijn de contactgegevens van de Huurcommissie?

Algemeen

Het adres is: Postbus 16495, 2500 BL Den Haag. Het telefoonnummer is 088–1600300. Op de website van de Huurcommissie vindt u meer informatie. 

Wat doet de Huurcommissie?

Algemeen

U kunt contact opnemen met de Huurcommissie als u het niet eens bent met de afwijzing van uw klacht. De Huurcommissie (ook wel Klachtenadviescommissie genoemd) is een onpartijdige organisatie voor zowel huurders als verhuurders. Zij helpt meningsverschillen te voorkomen, op te lossen of doet een officiële uitspraak indien nodig.

Op de website van de Huurcommissie vindt u meer informatie.

Ik heb overlast door werkzaamheden in mijn straat. Waar kan ik dit melden?

Algemeen

Op deze website kunt u zien waar er werkzaamheden plaatsvinden in Veenendaal. Heeft u overlast? Dan kunt u dit melden bij de gemeente.

De reparatie is helaas niet goed uitgevoerd. Hoe kan ik dit melden?

Algemeen

Wat vervelend om te horen. U kunt uw klacht indienen via ons contactformulier. Onze collega's nemen het in behandeling en zoeken graag een passende oplossing.

Waar kan ik een klacht indienen over het groot onderhoud aan mijn woning?

Algemeen

Voor klachten over het groot onderhoud kunt u contact opnemen met de projectleider of wijkregisseur die aan dit project verbonden is.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Via onze website kunt u een klacht indienen. U vindt daar ook informatie over de mogelijkheden om uw klacht te laten behandelen door onze klachtencoördinator. Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Ik ben niet tevreden over de dienstverlening. Wat nu?

Algemeen

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of over een van onze medewerkers. Het is goed dat u dit aan ons laat weten. U kunt een officiële klacht indienen via klacht indienen